July 16, 2011

Fell in love with cikgu praktikal ??!!

Siapa pernah jatuh hati kat cikgu praktikal pegang mouse ! Haaa..ooo, gatal la uols nie. Heheh, xdelah, gurau saja maa. Sebenarnya saya nak citer pasal cikgu praktikal kat sekolah saya. Diorang adalah cikgu BI. So diorang ni cikgu BI la. Semuanya ada 4 orang n semuanya lelaki. Mula-mulanya saya pon tak tahu menahu la pulak yang cikgu2 nie akan datang buat praktikal kat sekolah saya. Lagipun selama nie saya mmg tak pernah kesah pon pasal cikgu praktikal nie sebab diorang nampak macam memboringkan gituww. Pagi tue, kawan saya cakap ada cikgu praktikal baru kat sekolah kitorang. Dia cakap muka dia macam ala-ala chinese gituww. Disebabkan kitorang nie penggilaobsessed pasal korea, orang yang muka chinese pon kitorang akan anggap diaorang korea. Sekali sekala kann, apa salahnya..


Pastu kitorang belajar la macam biasa. Haritu hari Isnin. Masa tue cikgu Chemistry kitorang tak dapat hadir sebab demam. So, haaa...jeng3 ~ Cikgupraktikalpalinghensemyangpernahsayakenal masuk dalam kelas saya. Masa tue dia release time cikgu Chemistry kitorang. Mula-mula dia suruhbuat kerja sendiri and then bla3. Lepas dah abis satu 1st periond tue (bukan period yg itu ye), dia guna 2nd period utk perkenalkan diri dia. Ya Allah, cikgu tu memang macho gila ar. Time dia bercakap, saya ngan kawan2 saya memang lose control gila. Setiap ayat yang keluar dari mulut dia akan buat saya tersengih sensorang. Serius wei, saya memang tak pernah jatuh hati kat cikgu macam nie tau. Tapi saya cuma sekadar macam "fangirl" saja maa. Takla sampai tahap nak bercinta lagi. Cubala korang bayangkan kalau saya bercinta ngan cikgu tue. Woww ~ Memang bebudak pompuan satu sekolah tue jeles la ngan saya. Muahaha ! Tapi tue cuma sekadar imaginasi sahaja. Tapikan, harap2 la dia akan jadi cikgu BI kitorang. Sebab dia cakap, kemungkinan dia akan ajar kitorang lepas nie. Mintak2 la betul. Hihi. Emm, tapi kalau betullah apa yang dia cakap tue, makin bersemangat la saya nak mengarang essay lepas nie. Ceh~
Tapi apa-apa pon, belajar tetap belajar walau sehensem mana pun cikgu tue, ha gituww..ayat tak boleh bla..


OK ! Adios ~


Saya dan kawan-kawan nak mintak maaf banyak-banyak kat madam sebab selalu buruk sangka kat madam. Kitorang tak pernah tahu pun yang madam ada penyakit tue. We're so sorry madam. We hope you will get well soon ^^

No comments: