July 27, 2011

Marhaban ya Ramadhan :)

Wowowoww~

Rasa baru sekejap je 7 bulan berlalu kan. Dah nak masuk bulan ke-8 dah pon. Dah nak start bulan puasa dah pun. Eeii, tak sabar la rasanya nak menghadapi bulan Ramadhan nie. Azam Ramadhan tahun ni, saya nak ubah sikap saya. Sangat-sangat. Saya tak tahu la kenapa semenjak dua menjak nie saya jadi pemalas giler. Bila mak/ayah saya suruh buat kerja, mulalah mulut muncung-muncung sampai boleh ikat dengan tali.Orang kelate panggil mecok. Haish, apa jenis anak la saya nie kan. Bukan contoh yang baik betul =,= . Tapi saya harap, saya boleh ubah sikap saya yang buruk nie dalam bulan Ramadhan yang penuh mulia nie. Satu lagi, saya nak sembahyang terawih penuh tahun nie. Hmm. Memang susah nak dibuat kan. Tapi, belum cuba belum tau. Heheh :P



Gambar curik-curik kat google :P



Tahun lepas hari jadi saya dalam bulan puasa. The same goes for this year. Saya harap, hari jadi saya tahun ni akan dibekati oleh Allah S.W.T dan saya harap hari jadi saya yang ke-16 ni akan menjadikan saya lebih berfikiran matang dan saya akan menjadi orang yang lebih baik dari sebelum ni. InsyaAllah..
Puasa yang ke-25 okayy. Ingat tue.


"Selamat menyambut bulan Ramadhan ya semua"



Tak sabar nak tunggu cerita Upin Ipin ~ Ngeh3 Cerita fevret saya dalam bulan puasa tue(bulan puasa je laa) Hoho

No comments: