September 23, 2011

Love at first sight :#


Bukan first sight love terhadap manusia yek. Heeee~
Sebenarnya saya jatuh cintan kat benda nie ;
Cute kan warna dia :3 macam saya
pinky ~
i love you too lach

my favourite !


It's called Lomo camera :) First time terbaca kat paper, terus terpikat.
Antara gambar-gambar hasil dari kamera lomography :



Okay, I'm a cat person alright. Nak tengok gambar2 lain hasil dari lomo camera, search sendiri-diri la yek. Dulu, saya ingat gambar2 ni memang hasil di-edit. Rupanya ada asal usul macam saya jugak. Lol~
Disaat semua orang sekarang sedang tergilakan kamera DSLR, aku disini keseorangan meminati lomo sendirian. Berjiwa lah pulak. Sendirian la sangat..hoho~

Kamera ni juga ada effect lain seperti fish-eye effect. Example :

&&

Yang ni pulak muka saya yang di-lomography :)

Ngehehe :B
Guna befunky je tu. Malas nak bukak Ps. Mungkin bukan semua orang minat effect nie tapi......ada aku kesah ? Lol. Mama, ayah orang nak kamera nieeeeee!!!! Pleaseeeeee :S Kalau tunggu lama-lama nanti dah outdated la kamera nie. Nak tunggu saya beli sendiri? Alamatnya duduk dalam muzium la kamera nie -..- Nanti dah dapat kerja pun belum tentu dapat beli kamera nie. Lain la kalau jadi doktor. Hehek :P

Ini pulak camera polaroid. Kalau yang jenis malas nak gi cuci gambar kat kedai macam saya beli la kamera nie. This is also one of the camera in my wishlist.
Ok, bai :)

No comments: