November 23, 2011

Selamat tinggal semua !

Pardon my swag 

Esok, saya dah nak balik kampung. So, saya tak boleh lagi nak update blog ni, lama jugak la. Dalam sebulan lebih gitu. Jangan rindu saya, haha wtf ! Fyi, kampung saya jauh la jugak, over the laut. Eh, bukan-bukan over the river jerr, hehe :P Berukband pun takde TT___TT *wuwu ~
Kerja sekolah pun tak siap lagi, aigoo ~ apalah nasib =.="
no FB and Twitter for one month, can you imagine that ! letih la aku macam ni ! sabo jela ~
Ok lah, untuk follower setia saya, kalau saya terjumpa cc ke ape ke kat sana, saya update lah ya ! Kalau dah memang takde, tunggu je la sebulan lagi *hik2


Oh btw, CONGRATULATION MALAYSIA ! Luck is on our side this time. Alhamdulillah :')

suka betul tengok gambar ni ~

our heroes :')

tahniah awak :') *saya minat gila kat awak !



OK bye semua :D

No comments: